Renovace laku


Po umytí a očištění laku karoserie od nečistot, hmyzu a asfaltu se karoserie vytře do sucha. Po té se lak leští leštičkou s proměnnými otáčkami pomocí tekuté leštící pasty, která se nanáší na leštící kotouč. Postupně se přeleští celá karoserie, přičemž se použije podle zašlosti laku a hloubky oděrek hrubost leštící pasty. Po přeleštění celé karoserie se vozidlo umyje, vytře do sucha a je připraveno na provedení konzervace laku speciálním voskem. 


  • Leštění laku se doporučuje jak u starších, tak i u nových vozů.
  • Starší vozy mají poškozený lak od strojních myček, špatného mytí, neodborných opravách nebo dlouhodobým používáním a provozem vozu, kde došlo k jeho oxidaci.
  • U nových vozů se odstraňují "drobné vady", které jsou na automobilu způsobené autosalonem a prodlouží se zachování jejich "nového" vzhledu.
  • Leštěním se odstraní mikro škrábance, stopy po kartáčích a další defekty laku, které jsou viditelné i nejen na slunci.
  • Lak se leští strojně  pomocí  leštiček a profesionálních leštících past i kotoučů.